Szukasz tłocznego campingu z barem, sklepem i dyskoteką, położonego 30 metrów od plaży? Baza Pod Lasem nie spełni Twoich oczekiwań!!! U nas jest cisza i spokój, i do szosy daleko... Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Blog > Komentarze do wpisu
Sezon 2009
Mimo zimy, prace nad rozwojem bazy trwaja...
Od maja dostepne beda parcele stalopostojowe (120mkw), gdzie Wasza przyczepa czekac bedzie na Wasz przyjazd w dowolnym momencie, pod dozorem, na wystrzyzonym trawniku.
Na podobnych parcelach, rowniez oddzielonych od regularnego campingu, oddamy pod wynajem nasze przyczepy w bardzo korzystnych cenach.
Aby uniezaleznic sie od warunkow pogodowych budujemy wiate ogniskowa z prawdziwego zdarzenia.
Przygotowujemy rowniez pole do badmingtona, powiekszamy liczbe dostepnych rowerow.
Na najmlodszych Gosci czekac bedzie zupelnie przebudowany i poszerzony o nowe atrakcje plac zabaw.
A dla Rowerzystow zaplecze, gdzie mozna wyregulowac i naprawic swoj pojazd.
Zadaszenie pojawi sie rowniez juz na dniach nad prysznicami, dotychczas dzialajacymi w formule "cabrio".
No i najwazniejsze, koniec z toitojami - ruszyla nasza oczyszczalnia wiec mozemy udostepnic normalne, toalety.
Zdjecia pojawia sie juz wkrotce w galerii, ktora rowniez musi przejsc kuracje.
Kto sie nie rozwija ten sie cofa.
Do zobaczenia w sezonie 2009.
sobota, 20 grudnia 2008, podlasem

Polecane wpisy